MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • masa pelepasan:2024-02-27 16:23:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:85
  • Penerangan pantas:

    Mosul,Kebocoran minyak dari radiator paip panasJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripa

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

MosulIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini,MosulTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

San CristobalDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu,MosulKarakteristik pengubah tenggelam minyak, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama dan terdapat banyak prinsip.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Petikan terakhirIf the above provisions are not met,MosulSaiz pengubah jenis kering 4000, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Pasukan pengubah kuasa

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian



Kilang pengubah kuasa

Rakmandasi halaman rumahApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Perubah telinga pemeriksaan

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

MosulDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Operasi pengubah tenggelam minyak

MosulMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian memberi anda MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian. MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MosulTitik TransformerCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!